Speel een anime boy of girl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan het werk in de club

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aan het werk in de club - Pagina 2 Empty Re: Aan het werk in de club

Bericht  Hino ma jun 15, 2009 4:31 pm

Hino kijkt hem vriendelijk aan, en ze kijkt dan even naar de klok. Na het gesprek zal ze
zeker gaan slapen, want de volgende dag moest ze weer in de avond werken. Ze kijkt
weer naar hem, terwijl ze een slokje cola nam. Plots merkte ze een briefje van honderd
op, en ze keek hem even aan. "Uhm dankje?" Zei Hino wat verbaasd tegen hem, en ze
wist even niet wat zeggen. Ze merkte dan plots een briefje op, wat haar nog meer
verast deed kijken. Zonder erbij na te denken gaf ze hem een kus op de wang, en ze
kijkt hem met een glimlach aan. "Dan zie ik je nog wel een keer zeker?" Vroeg ze dan
wat nieuwsgierig, en ze nam weer een slokje van haar drankje.
Hino
Hino

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het werk in de club - Pagina 2 Empty Re: Aan het werk in de club

Bericht  Roc ma jun 15, 2009 4:34 pm

"Ik hoop het zeker." Zei hij grinnikend en hij stond op. De volgende act startte weer,
werden die mensen nou nooit moe? Hij wel, terug naar huis. Hij verdween in de menigte
en glimlachtte nog even naar Hino. Eindelijk ademde hij weer gezonde frisse lucht in en
stapte hij zijn auto in. De volvo kwam licht zoemend tot leven en hij reed naar huis.
Roc
Roc

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het werk in de club - Pagina 2 Empty Re: Aan het werk in de club

Bericht  Hino ma jun 15, 2009 4:41 pm

Ze keek hem na met een glimlach, waarna ze dan naar haar baas ging. Zijn nummer hield
ze zeker goed bij, en ze begint dan wat te praten met haar baas in zijn kantoor. Diep
vanbinnen wilde ze Roc nog wel terug zien, en ze grinnikt dan ook heel even. Het ging
over het werk dat ze deed, en ze was al blij dat ze morgen maar twee dansjes moest
doen. "Hino je hebt dat heel goed gedaan, en ik zie je graag nog terug de volgende
dagen. We hadden al afgesproken dat je enkel danst, en ik vind dit wel goed. Ook is het
me nooit opgevallen dat er meisjes zijn die dat zomaar uit plezier doen. Velen werden
hiertoe gedwongen, maar ze hebben het hier wel goed. Dat werd me vertelt door de
anderen, en ze zijn ook blij dat ze jou hier mogen verwelkomen, want ze zijn nu minder
verlegen of geneert om hun lichaam. De uren zal je wel al gekregen hebben via de post,
en morgen doe je enkel twee dansjes en dan mag je naar huis voor je school verder te
doen." Zei haar baas dan vriendelijk tegen haar, en ze knikt dan ook kort naar hem als
teken dat ze geluistert heeft.
Hino
Hino

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 14-06-09
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan het werk in de club - Pagina 2 Empty Re: Aan het werk in de club

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum