Speel een anime boy of girl
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moderators

2 plaatsers

Ga naar beneden

Moderators Empty Moderators

Bericht  Sanne do jul 02, 2009 4:12 pm

Hoi allemaal!,

Eigenlijk zou ik zelf op dit spel ook wat rustiger aan willen doen. Meestal beantwoord ik de hele dag door pbtjes terwijl ik ook moet leren omdat we de laatste week alleen maar toetsen hebben. Ik vind het eigenlijk ook gewoon makkelijker als ik wat hulp zou hebben. Daarom ga ik Moderators aanstellen. Degene moeten lange posts in de rpg kunnen maken. Ze moeten de rpg goed kennen en moeten ook ervaring hebben met rpgen. Hier kan je jezelf neerzetten als ej wil. Zet wat informatie over je neer en ik kies uiteindelijk wie de beste is. Er word dit keer maar één mod aangesteld dit zullen er ooit nog wel meer worden. Dus heb je zin om mod te worden dan kan je het hier neerzetten.

Groetjes Sanne.
Sanne
Sanne
Admin

Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 06-06-09

https://speelanimeboygirl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Moderators Empty Re: Moderators

Bericht  Nita vr jul 03, 2009 6:43 pm

ik wil me wel aanmelden met mijn account Nita maar ik denk dat anderen geschikter zijn dan mij...
Ik vind wel dat ik ervaring heb en ik vind ook dat ik best lange posts kan schrijven als anderen er ook best lange schrijven. (Dat geeft meer inspiratie) Als ik inspiratieloos ben dan probeer ik altijd minstens 3 regels ( of 3 lange zinnen ) te schrijven in een bericht. Ik denk dat ik al veel over de rpg weet, al heb ik nog talloze vragen over deze rpg.
dit was het
Nita
Nita

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 07-06-09
Leeftijd : 27

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum